twitter
rss
















Setiap dari kita pasti ada teman
 istimewa kan..
dan pastinya dalam persahabatan
 pasti ada pertelingkahan, kan?

pagi tadi aku terbaca kisah seorang

 sahabat yang malang
 yang ditinggalkan sahabatnya.
.untuk kali ke 4!
kawan - putus -

 kawan - putus - 
kawan - putus - 
kawan - putus!

kenapa jadi macam tu? kalau

 benar-benar sahabat
tak akan putus sampai bila2 kan?
dan pastinya akan terima kelebihan
 dan kelemahan sahabat itu 
seadanya kan?

sebab sahabat itu pun manusia biasa,
 pastinya ada kekurangan dia..
kenapa mesti putus terus kan?
tak sayang ke nilai persahabatan itu..

kalau suatu hari nanti, aku terima
sms dari seorang sahabat aku..
dia berkata
kita terpaksa berpisah (lagi)..
harap faham dengan keadaan saya..
apa nak kata ye..
a) ok bye..
b) dah agak dah..ni dah kali ke

   3 kan macam tu..
c) sampai hati awak, awak ni cakap dari
 hati ke cakap suka mulut awak aje
d) meh sini aku nak sepak kau 

   sebelum kita putus
e) kenapalah aku jumpa dengan kau ni.
   .serius awak ni tak ada 
  pendirian langsung!

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...